♥♥♥ پـــرنسـسی از تبـــار غــم ♥♥♥

" ـــــــ تلخ میگذرد ـــــــ"

 

این روزها را میگویم


که قرار است


از تو ...


که آرام جان لحظه هایم بوده ای


برای دلم


یک انسان معمولی بسازم !

 

 


خـــــــداوندا...!


در گلویــم ابـــــر کوچکی استـــ


که خیالـــ بارش ندارد...


میشود مـــرا بغـــ♥ــــل کنی..؟؟

 

 

دیــــگر برایم مهم نیستــــ ...

برایـــم مهم نیست دیگران

چه میگویند !

زیرا

من فقط خودم هستم ...

خودم ، که عاشق تو هستم
 







نظرات شما عزیزان:

جیگیلی
ساعت22:44---19 ارديبهشت 1393
خودتو راحت کردی نگین خخخخ
خخخخخخ


navid
ساعت22:42---19 ارديبهشت 1393
هرپست از پست قبلی زیبا تر
نظرلطفته عزیزم


mohammad
ساعت22:41---19 ارديبهشت 1393


zahra
ساعت22:32---19 ارديبهشت 1393
like with post
thanks


روح مرده
ساعت22:31---19 ارديبهشت 1393
درد تنهایی کشیدن

مثلِ کشیدنِ خطهایِ رنگی‌ روی کاغذِ سفید

شاهکاری میسازد به نامِ دیوانگی...!

و من این شاهکارِ را به قیمتِ همهٔ فصلهایِ قشنگِ زندگیم

خریده ام...



تو هر چه میخواهی‌ مرا بخوان

دیوانه

خود خواه

بی‌ احساس.......



نمیــــــــفروشــــــــــم​. .!


بهـــــ♥ ـــار
ساعت22:30---19 ارديبهشت 1393
رابطه ای که توش اعتماد نیست
مثل ماشینی میمونه که توش بنزین نیست ،
تا هر وقت که بخوای میتونی توش بمونی
ولی تو رو به جایی نمی رسونه ..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 19 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 22:25 ] [ negin ] [ ]