قــاصدک

♥♥♥ پـــرنسـسی از تبـــار غــم ♥♥♥

قــاصدک

فک کنــــــــم واسه ایرانسل 

یــــه هوس زود گذر بــــودم!

چون چنـــد وقته بهـــم اس نمیـــده...

کــــاری که ویچت با فیسبوک کـــرد

هیتلر با یهودیـــا نکرد:))

طبق تحقیقات انجام شده فقط

20 درصداززنان عقل دارن

بقیه مرد دارن...!!

دختـــره زنگ زده برداشتم ،گفت :

سلامو قطع کرد

اس داد گفت:ببخشید اشتباه شد لطفا شمارمو پاک کنین.

پنج دیقه بعد اس داد: پاک کردی؟

7دیقه بعد:الوو؟

9دیقه بعد:داداشم لاته ها میگم بکشتت!!

11دیه بعد:کثافططططط . . .

یه سوال:

چرا؟توهمه تبلیغات یخچال فریزر

همیشه همیشه

یه کیک چشمگیر دست نخورده تو یخچاله

اخه مگه میشه؟؟؟

دیالوگی که امروز تو تاکسی شاهدش بودم

(بین دوتا دختـــر):

گوشیت داره زنگ میخوره گلم!!

اه پیداش نمیکنــــم!

نکنه خونه جا گذاشتیش؟؟!!

سربازی راهیه واسه ادم کردن پسرا

ولــی دخترااز هیچ راهی ادم نمیشن..!

پسرا دستتتتت جییییییغ

چون دختـــرا فرشتنو فرشته ها ادم نمیشه بشن

دخترادستتتتت جیغغغغ هورررررراا

اما مقام انسان از فرشته بالا تره

پسراموووج مکزیکییییییییی

زندگی خانووووما سه مرحله داره:

1.کودکی

2.جوانی

3.واااای چقدخوب موندی!!

دروغگو دشمن خداست

قربون خدا برم که این همه دشمن داره

خخخخخخخخخخخ

 

اعتراف میکنم قبلنا که تازه رفته بودم کلاس زبان یه روز صبح میخواستم کلاس بذارم

بابام پرسید کجا میری؟؟

گفتم:(ای گو تو اسکول)

یکی زد پسه کلم گفت: بی تربیت به من میگه گوه اسکول؟!؟!

من:(

بابام :!

معلم زبانمون:!

اسکول=))))

لذتی که در کوفت گفتن مامانا هست

در قربونت برم هیچکس نیست

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

shahrzad ashk
ساعت20:33---28 آذر 1392
مطالب عالیه راستی ادرس وب های دیت رو بده
شمارتوبذار بهت اس بدم عزیزم


شقایق
ساعت0:25---27 آذر 1392
یه دونه ای به مولا
مرســـــــــی گلم


محمد
ساعت0:20---27 آذر 1392
قاصدک عزیزم پیغام منو به خاله عزیزم برسون . خاله نگین دوست دارم .وبلاگ بسیار زیبا و به روزی داری.
خاله فدات شه محمدممممم


محسن
ساعت19:00---26 آذر 1392
عالی بود نگین جان20بود
مر30 محسن جان


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 15 آذر 1392برچسب:, ] [ 19:51 ] [ negin ] [ ]