جملـکیـــــــــا

♥♥♥ پـــرنسـسی از تبـــار غــم ♥♥♥

جملـکیـــــــــا

یه رشتیه میره دسشویی

زلزله میاد همونجا میمیره

وقتی میخواستن تشیح جنازش کنن

میگن:

این گله پرپر از دیار رشته                 رفته بشاشه دیگه برنگشته

عمو زنجیر باف

ضمن عرض سلام و خسته نباشید

جهت زحمات بی دریغ شما بزرگوار

یه گلگی داشتم از حضورتون ...

شما که زنجیر مارو بافتی ...؟

په چرا پشت کوه انداختی ...؟

مشکلتون دقیقا چی بود...؟

مرض داشتین این همه زنجیر بافته شده رو پشت کوه انداختین...؟

هیچ وقت کار امروز رو به فردا ننداز..!!

فردا یه عالمه کار داری

قشنگ بنداز واسه دو سه هفته ی دیگه

خیــــــــــالـــتم راحت باشه

هیچ وقت نه کسیو ببخش

نه فراموشش کن

قشنگ بذارسرفرصت

دهنشو سرویس کن ...!!

(دکتر علی شریعتی با اعصاب خراب)

گوگل:من صاحب همه چیم.

ویکی پدیا:من همه چیو میدونم.

فیسبوک:من همه رو میشناسم.

اینترنت:من نباشم شما همه هیچین.

برق:زر اضافی نزنید.

معلم:10تا سیب داریم،

من 9 تاشو میخورم.

چندتا سیب میمونه؟

بچه:اون یکیم بردارخودت بخور،

بد بخت سیب نخورده گدا!!

پدربه دختر:

دخترم اینوقته شب تو بالکن چیکار میکنی؟

دارم ماهو نگاه میکنم بابایی!!

دخترم پس بیزحمت به ماهت بگو ماشینو خاموش کنه صداش نمیذاره بخوابیم!!

دخترا ی عزیزی که میگین همه پسرا مثه همن..!!

مگه مجبورین که همه رو امتحان کنید !!

کسی که مجبورتون نکرده!!

>>> از ما گفتن بووود <<<

 



نظرات شما عزیزان:

nargessjoon
ساعت17:47---15 آذر 1392
خیلی وبت نازه نازه آجی جون
نظر لطفته گلم


nargess
ساعت17:41---15 آذر 1392
واقعاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااحقیقتوگفتی آبجی جون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 13 آذر 1392برچسب:, ] [ 18:40 ] [ negin ] [ ]