همراه اول

♥♥♥ پـــرنسـسی از تبـــار غــم ♥♥♥

همراه اول

بخونين ببينين من چه فك و فاميله عجوبه اي دارم...

دو روز پيش يه اس ام اس از طرفHamrah Aval

واسه مامانم اومد به اين مضمون:

مشترك گرامي،

شما برنده10 پيامك رايگان و20دقيقه مكالمه رايگان

هزاران لبخند همراه اول شديد.

مام اينو خونديمو كلي ذوق كرديم

مامانم واسه اينكه مطمئن شه راسته زنگيد

به خالمو 3 دقيقه 41 ثانيه حرفيدند...

صحبتش كه قطع شد

ستاره صد و چهل مربع رو زد كه ببينه كم كردن يا نه...

رفت ديد بعععععله از شارژش كم شده و اين اس الكي بوده...

منم كلي بهش خنديدم

تا اينكه كه گذشت و بعدازظهرش دو باره اس داد كه:

مشترك گرامي شما برنده يك دستگاه لپ تاپ شديد.

براي گرفتن جايزه بايد30دقيقه مكالمه داشته باشيد...

اولش كه اينو خوندم موندم

با خودم گفتم كه فقط همراه اول مارو اسكل نكرده بود كه كرد...

تو دلم واسشون دعا كردم كه خدا شفاشون بده

ما بيخيال اين اس شديم ديدم دوباره نيم ساعت بعدش اس داده كه:

مشترك گرامي شما خيلي خوش شانس هستي.

ما ميخوايم بيايم خواستگاري دخترتان.آيا آمادگي داريد؟؟

يني به طور كامل هنگ كردم وقتي اينو خوندم

گفتم همراه اول ميخواد بياد خواستگاري من؟

اما يهو از خنده منفجر شدم

باخودم گفتم كه اين اس ام اسا بو ميده...كلي شك كردم...

رفتم شمارشو ديدم ميدونين چي ديدم؟؟

ديدم اين شماره كه به اسم همراه اول اس ميده

دختردايي گرام بنده فاطمه هستش

كه از اون موقع تا حالا ما رو اسكل كرده..

منم كم نياوردمو بهش اس دادم

به جون فاطي دختر داييم فعلا آمادگي نداريم...

يهو ديدم زنگيد خونمون گفت خوب اسكلت كردم نه؟؟؟

گفتم واسه چي اينكارو كردي؟؟

گفت ديشب كه خونتون بوديم

اسممو تو گوشي تغيير دادم كه اس بدم يكم بخندم...

يني دلم ميخواد بكشمش.....

خدا وكيلي شما بهم بگين آخه اين دخـــــــتر دايي من دارم؟؟؟

شما بهم بگين آخه من با اين فك و فاميل چه كنم؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

SanTana
ساعت22:44---18 دی 1392
خخخخخ

خیلی باحال بود
مگه میشه باحال نباشه


saeed
ساعت22:42---18 دی 1392


وبلاگ خوبی داری به من هم سر بزن

mrvisit.ir/?refer=Agha saeed

میتونی از این لینک بالا توی سایت اقای بازدید ثبت نام کنی. سایت خوبیه. باعث افزایش بازدید میشه فقط زودتر ثبت نام کن چون برای 1000 عضو اول تعرفه ی رایگان داره و...

من دیگه چیزی نمیگم خودت برو تو سایت بخون

منتظرتم
مرســـی حتما ثبت نام میکنم عزیزم بابای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 18 دی 1392برچسب:, ] [ 18:50 ] [ negin ] [ ]