15 حقیقت

♥♥♥ پـــرنسـسی از تبـــار غــم ♥♥♥

15 حقیقت

من حداقل 15 حقیقت رو راجع به شما میدونم:


1.الان توی اینترنتی


2. الان توی وبلاگ باحالی هستی(اعتماد ب نفسو باش).


3. یک انسان هستی


4.الان داری پست منو میخونی


5.تو نمیتونی با زبون بیرون بگی ژ


7.الان داری امتحان میکنی


8.الان خنده ات گرفت


9.اصلا ندیدی که عدد 6 رو جا انداخته ام


10. الان چک کردی ببینی واقعا جا انداختم عدد 6 رو یا نه


11. الان باز خندیدی


12. نمیدونی که من یه عدد رو هم چند بار نوشتم


13. الان چک کردی ببینی کدومه


14. پیداش نکردی و داری فحشم میدی


15. ولی نمیدونی که منم درم به تو میخندم چون منظورم عدد 1 بود که 8 بار تا الان نوشتم :-"



نظرات شما عزیزان:

نگین
ساعت16:10---16 دی 1392
سلام نگین جون لینکت کردم راستی اون وبلاگ برای من نیست عزیزم اینجا هم که میزنم بیاره وبلاگ رو نمیارهمر30 که بهم سر زدی
اوکــی عزیزم خواهش میکنـــم فداتــــ شم


mostafa
ساعت18:12---15 دی 1392
سلام. وبلاگ جالبس داری به وبلاگ منم سربزن.







راستی!!! خوشحال میشم با وبلاگ من تبادل لینک کنی
مرسی ممنون حتما تبادل بینک باشما برا من افتخاره
راستی سوتی نگیرین منظورم همون لینک بود
هههه نخندین بی شرفا یه سوتی دادم دیگه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 15 دی 1392برچسب:, ] [ 18:2 ] [ negin ] [ ]